خرید کالا و وسائل در ترکیه
نوشته شده توسط : محمد میرزایی

کشور ترکیه یکی از گزینه های بسیار مناسب برای دریافت اقامت یکساله می باشد که افراد می توانند با اهداف مختلف اقدام به دریافت اقامت ترکیه نمایند. اما برای این منظور نیاز است ابتدا شما در کشور ترکیه حضور پیدا کنید و بهتر است تا پیدا کردن یک خانه مناسب اقدام به اجاره خانه روزانه نمایید و با حوصله و صبر اجاره خانه در ترکیه را به انجام رسانید.

شما با اجاره خانه یکساله در ترکیه و دریافت اقامت ترکیه این امکان را خواهید داشت تا بمدت یکسال در این کشور حضور داشته باشید. برای تمدید اقامت ترکیه اما باید یکی از راه هایی که امکان حضور شما در این کشور را می دهد انتخاب نمایید که خرید خانه در ترکیه از جمله آن می باشد.

البته برای این منظور باید مواردی همچون منطقه ای که قصد اقامت در آن را دارید / مدل خانه / کیفیت ساخت / سند خانه / طریقه پرداخت را نیز در نظر داشته باشید. پس در اینصورت نیاز خواهد بود تا چند روز از وقت خود را صرف حضور در کشور ترکیه نمایید.

کاری که پس از اجاره خانه در ترکیه و یا خرید خانه در ترکیه می باشد انجام دهید خرید وسائل خانه در ترکیه می باشد. وسائل خانه اقلام متعددی را در بر می گیرد که برای اینکه بتوانید در این کشور زندگی کنید به آن ها نیاز خواهید داشت. این وسائل اعم است از لوازم برقی آشپزخانه / مبل / تخت / کمد / ظروف و...

اما شما برای خرید در استانبول گزینه های متعددی را پیش روی خواهید داشت تا بتوانید بر اساس بودجه هود لوازم مورد نیاز منزل را تهیه نمایید. برای این منظور می توانید خرید خود را از موارد زیر به انجام رسانید:

بازارهای محلی / خرید از ایکیا استانبول / وسائل دست دوم / مال های استانبول / بازارهای اصلی شهر

 

یکی از نکاتی که باید به آن توجه گردد وسیع بودن شهر استانبول می باشد از همین رو خرید در استانبول را می توان از محله های نزدیک تر به انجام رساند مگر اینکه بخواهید مجموعه ای از خرید را بصورت یکجا تهیه نمایید.





:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,اجاره خانه در استانبول,اقامت در استانبول,خرید در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: